Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

SouperStar Κούκλα

Γεια σας σήμερα η νέα SOUPER STAR κούκλα είναι η Bridgit Mendler.
Για να την ντύσετε πατήστε  ΕΔΩ.
Τώρα κάποιες πληροφορίες για εκείνη:
Bridgit Mendler

Ημερομηνία Γέννησης
18 Δεκεμβρίου 1992, Washington DC, USA

Όνομα Γέννησης
Bridgit Claire Mendler

Παρατσούκλι
Bridge

Ύψος
1,68 m

Mini Βιογραφία
 Η Bridgit Claire Mendler γεννήθηκε στην Washington DC, USA, και έζησε εκεί μέχρι που ήταν οκτώ ετών. Η οικογένειά της μετακόμισε στη δυτική ακτή, λίγο έξω από το Σαν Φρανσίσκο, Καλιφόρνια. Αυτό έγινε όταν εξέφρασε για πρώτη φορά ένα ενδιαφέρον για την υποκριτική και άρχισε κρατήσεις τοπικών θέσεων εργασίας. Όταν ήταν δεκατριών ετών, άρχισε να εργάζεται στην αγορά του Λος Άντζελες, προσγείωση πρώτο ρόλο της LA με το σαπούνι, "Γενικό Νοσοκομείο" (1963). Από τότε, έχει προσγείωση ρόλους τόσο σε τοπικό όσο και στο Λος Άντζελες.

Trivia
Είναι μια τραγουδίστρια ,χορεύτρια καθώς και ηθοποιός.

Οντισιόν για το ρόλο του «Sonny Monroe" σε "Sony with the chance
" (2009), αλλά το μέρος ήταν γεμάτο από Demi Lovato.

Αυτά από εμένα φιλάκια!!

STARDOLITSA!THE 
OFFICIAL BLOG FOR
NEWS IN STARDOLL 
AND NO ONLY!                         miss-miss-kiss

2 σχόλια:

  1. kopelia mathe ligh orthografia etsi?epishs yparxoun pl kalitera blogs apo ayth th blakeia..eposkefteite to stardoll--the--besotit k 8a deite oti aksizei pl perissotero apo ayth th malakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άκου να σου πω κοπέλα μου εμένα αυτή είναι η δουλιά μου και αν σου αρέσει και αν λοιπόν δτεν σου αρέσει το stardolitsa τότε απλά φύγε!!!!Και μια χαρά ορθογραφία ξέρω πες μου 1 λέξη που να έχω κάνει λάθος.Τουλαχιστόν εγώ δεν αντιγράφω και αν υπάρχει έστω 1 λάθος είναι απολύτως φυσιολογικό.Για το stardolitsa μην το λες σε εμένα αλλά στην οιδηοκτήτρια το κατάλαβες?Ελεος γιατί πολοί εδώ μέσα έχουν πάρει πολύ αέρα.Συγνώμη την οιδηοκτήτρια για αυτό το μύνημα αν της ήταν δυσάρεστο!ΚΑΙ ΚΟΠΕΛΙΑ Η ΜΗΤΕΡΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΜΑΘΕ ΤΡΟΠΟΥΣ?ΔΕΝ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΦΟΒΑΣΕ ΓΙΑ ΦΡΑΓΗ ΚΑΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΝΩΝΥΜH?

    Αυτό γράφτηκε από miss-miss-kiss

    ΑπάντησηΔιαγραφή