Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

Τι έχω μέσα στην τσάντα μου!!

Γεια σας κορίτσια =].Καλημέρα σήμερα αποφάσισα να κάνω
ένα άρθρο εκτός του Stardoll.Θα γράψω λοιπόν τι έχω μέσα στην τσάντα μου.
Εγώ θεωρώ ότι αυτά είναι τα ποιο απαραίτητα.Λοιπόν ας ξεκινήσω.


  • Φάκελο ή αντζέντα
  • Περιοδικό
  • Κασετίνα
  • Τσίχλες
  • Καθρεφτάκι
  • Κλειδιά
  • Χαρτομάντηλα
  • Αντησιπτικό
  • Γυαλιά
  • Πορτοφόλι
  • Νεσεσέρ                     Αυτά κορίτσια ελπίζω να σας φάνηκε χρήσιμο αυτό                          άρθρο και τα λέμε σύντομα σε ένα άλλο.                                                       Παρακαλώ θέλω σχόλια!!=)                                                                                                                                                               Γραμμένο από miss-miss-kiss                



Stardolitsa!The official blog for news
in Stardoll!

1 σχόλιο: